niedziela, 15 stycznia 2012

Ponadczasowość w nieskończoności

O Ironio! Pani moja miła!


"Słowa są ponadczasowe. Powinieneś je wypowiadać lub pisać ze świadomością ich wieczności
*K. Gibran 


"Nie zawsze Tęsknię prowadzi do mogę, nie zawsze to wszystko jest w zgodzie." *M., 2006

Jakaż wieczność tych słów, jakaż ponadczasowość, jakaż aktualność! 
Jeśli się skusisz, by to przeczytać: dziękuję! 
Wiedz, że to bardzo ważne w tym czasie :) 


A kochanek sir Ses'ja jest coraz bardziej zaborczy.. Zbliża się wielkimi krokami, choć trwa w praktyce już od tygodnia. Frustracja narasta, wampiry energetyczne atakują, a niebotyczna ilość cukru i kofeiny daje o sobie znać w żołądku. 


Proszę o modlitwę, bo chyba powoli nie daję rady, choć ogarniam, ufam i zbliżam się do Taty. Ale moje ciało mówi co innego, mój mózg i jego fale krzyczą! Byle do 6.02... Tydzień z zamkniętą mordą pozwoli wyplenić gramatykę litewską z umysłu :) Więc jeszcze tylko...21 dni.. Panie, daj siłę wytrwać, zdać i nie rozchorować się znów do tego czasu...


Assalama Alejkum! 

Ojcze, nieogarnięta moim umysłem Miłości
Jedyny, Najpiękniejszy
Dodaj mi i wszystkim, których noszę w sercu
Twojej Światłości...
Amen! +

3 komentarze: